SINGAPORE 1st BLADE RUNNER

Total Pageviews

DAILY WRITE UP!

Tuesday, August 23, 2011

Doa Seorang Insan yang bernama Cacat.

I am writing a book here are some of the text.

Ya Allah,

Setiap hari menjelma aku akan merasakan amat sedih dan tiada kebahagian dalam hidup ini, aku mengharapkan dapat pulang dengan cepat dan tidak menyusahkan orang lain, Hanya kau saja yang tau apa maksud ku ini.

Biarlah aku dihina, maki hamun, caci dan apa saja, aku adalah seorang sampah yang hidup sementara waktu saja. Izin lah aku menumpang teduh di dunia ini.

Fikiran ku selalu di ganggu, aku selalu bersenyuman tetapi hati aku menangis. 

Kau beri lah aku kekuatan dan semagat untuk menjalani hidup ini dan kau ceriakan lah dan tambahkan resqi ku ini amin. 

No comments:

Post a Comment

MOTIVATIONAL QUOTE SECTION

MOTIVATIONAL AND INSPIRATION QUOTE.

INSPIRATIONAL QUOTE

INSPIRATIONAL QUOTE

INSPIRATIONAL QUOTE.

INSPIRATIONAL QUOTE.

MOTIVATIONAL AND INSPIRATION PROGRAM AND SEMINARS.

Upcoming seminars:-

PLEDGE YOUR SUPPORT.

Pledge your support.

Just click on the picture to pledge your support. Thank You.